Začínám cvičit … a (tentokrát) vytrvám

Začínám cvičit … a (tentokrát) vytrvám

Také jste se rozhodla konečně začít cvičit? Pravidelně, dlouhodobě a hlavně s výsledkem? Ať už začínáte s pravidelným cvičením poprvé nebo pokusů bylo více, důležité je, že do toho jdete. První a nejdůležitější krok máte splněn. Teď už „jen“ vytrvat. Jak na to se dozvíte v tomto článku.

Najít motivaci proč začít cvičit bývá pro většinu z nás celkem hračka – zpevnit svaly, zhubnout, dobře vypadat, zvýšit výkonnost a fyzičku, zlepšit celkový zdravotní stav, vyplavit spoustu endorfinů, … S hledáním motivace k tomu, abyste ve cvičení vytrvala, se leckdy hodí pár tipů:

  1. Stanovit si cíl
    Hlavně to musí být reálný cíl! Říct si, že za půl roku uběhnete maraton, když do teď jste nikdy neběhala, moc reálně nezní. I když čest výjimkám. Místo „zhubnu 20 kilo“ si pro začátek říct, že 5 kilo bude super. Do teď jste nechodila cvičit jak je týden dlouhý a teď chcete chodit 5× týdně? Věřte, že pro začátek bude stačit i 2× týdně, a pak postupně zvyšujte četnost.
  2. Mít parťáka
    Protože ve dvou se to lépe táhne. A to nejen v životě, ale platí to i u cvičení. Když si domluvíte s kamarádkou, že zítra od sedmi jdete do Violety, tak se spíš rozhoupete jít, než když si řeknete, že půjdete sama.
  3. Nastavit si rutinu
    Stanovte si čas a den (dny) v týdnu, kdy budete cvičit. Dejte si to jako poznámku v kalendáři nebo to na vás může rovnou vyskakovat jako upomínka v mobilu. V tomto případě je rutina „přes kterou vlak nejede“ mnohem účinnější než když si naplánujete, kolikrát v týdnu půjdete do fitness centra, ale nebudete mít přesně určeno kdy.
  4. Chce to i pestrost a různorodost
    Některé cviky je nutné dělat opakovaně a často, ale čas od času to prostě chce změnu. Na každý sval existuje nepřeberné množství cviků a tím si můžete svoji pravidelnou sérii obměnit. Ve Violetě vám poradí zkušené trenérky. Pokud cvičíte doma, tak stačí otevřít videa na YouTube.

A když už si ve fitku budete v duchu říkat: ,,Zase kruháč?“, tak není nic jednoduššího než kruhový trénink občas proložit lekcí TRX, H.E.A.T. Programu, Fitboxu nebo Taeba. A třeba se vám to zalíbí natolik, že vám místo občasného střídání s kruhovým tréninkem přibude další pravidelná pohybová aktivita.

A teď hurá do cvičení.

Rychlý kontakt
Tel.: 777 103 611
Jsme na Facebooku