Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné

Cvičení vhodné nejen pro budoucí maminky, ale i pro ženy, které nesmí mít fyzickou zátěž. Budete mít možnost promluvit si se zkušenou porodní asistentkou paní Janouchovou a s cvičením v našem centru si užijete krásných 9 měsíců těhotenství i s pocitem, že tělo nezahálelo.

Cvičení

 

Kdy: REZERVACE

Trenérka: Mgr. Nikola Čechová

Cvičení na balonech a těhotenská cvičení jsou vhodná pro ženy, které nemohou mít velkou fyzickou zátěž. S velkými a malými cvičebními balony uvolníme a posílíme zádové svalstvo jako prevenci proti případným bolestem. Maminky se při těhotenských cvičeních naučí, jak správně cvičit v průběhu těhotenství.

Pro těhotné maminky ale raději doporučujeme cvičení až po 20. týdnu a s povolením od ošetřujícího lékaře nejlépe do těhotenského průkazu.

Přínos cvičení v těhotenství

  • snížíte bolest v páteři a zlepšíte si držení těla
  • omezíte nežádoucí přibývání tělesného tuku
  • působí jako prevence proti hemeroidům, potížím s močením a prolapsu dělohy
  • snížíte riziko vzniku křečí a otékání nohou
  • udržení pohyblivosti kyčelního kloubu pro snadnější porod
  • chodidla lépe zvládají přibývající zátěž
  • udržujete si fyzickou ale i psychickou kondici
  • snadněji získáte zpět kondici i hmotnost po porodu
  • snadnější péče o dítě po porodu (manipulace jako zvedání či nošení)
  • posilujete pouto matky a dítěte

Jak probíhá cvičení pro maminky

Cvičíme ve 3 fázích. Čeká vás protahování, silové cvičení a uvolňovací cviky. Při cvičení používáme gymnastické míče, overbally, gumičky a podložky.

Zdravotní pojišťovna - Příspěvek na cvičení pro těhotné

Maminkám nabízíme možnost vystavení potvrzení k proplacení pro pojišťovnu. Pojišťovny podmínky pravidelně upravují a tak nejsme schopni garantovat všem cvičícím možnost proplacení. Zjistěte si u zdravotní pojišťovny, zda máte i vy nárok na příspěvek na cvičení pro těhotné.

>> Rezervovat termín <<

Nejnovější článek

Letošní rok nám pro cvičení ve fitku kvůli opakovanému zavírání provozoven moc nepřál. To ale není důvod nechat si narůst zadek nebo břicho. Doma stačí najít kousek místa, vzít podložku nebo ručník a i bez strojů ve fitku si s trochou vůle dejte do těla. Videí na cvičení doma je k sehnání spousta – tady máte pár tipů.

Další články
Rychlý kontakt
Tel.: 777 103 611
Jsme na sociálních sítích