Články

Je libo kardio nebo posilování? S BOSU zvládnete oboje!

Je libo kardio nebo posilování? S BOSU zvládnete oboje!

Bosu je balanční pomůcka, která se používá oboustranně (název BOSU je zkrácením pro „BOth Sides Up“ = oběma stranami nahoru) pro různé druhy cvičení – akčnější kardio, posilování svalů a tvarování postavy i protažení a rehabilitační cviky. Navíc ještě s bosu potrénujeme rovnováhu a stabilitu, díky čemuž na tom s ladností nebudeme jak slůňata v porcelánu.

Celý článek
Znáte body rolling?

Znáte body rolling?

Máte pocit namožených a unavených svalů nebo bolestivá a zatuhlá záda? A to ať po cvičení nebo bez něj? Pravidelně se po tréninku protahujete a ani tak se vám příliš neuleví. Tak to je na čase vyzkoušet body rolling pro uvolnění fascií.

Celý článek
Zamilujte se do H.E.A.T. Programu

Zamilujte se do H.E.A.T. Programu

Chůze je nejpřirozenější fyzická aktivita vhodná téměř pro všechny - to je známá "odrhovačka". Možná proto chůzi spousta z nás nepovažuje za efektivní, smysluplnou a účinnou. Opak je ale pravdou, tak si pojďme posvítit na to, proč jsou chůze a lekce H.E.A.T. Programu super volbou a proč bychom je měly zařadit do svého cvičícího plánu. A ještě se při tom budeme skvěle bavit.

Celý článek
Proč je podzim ideální pro cvičení?

Proč je podzim ideální pro cvičení?

Každý máme mraky důvodů proč si říct: „Dneska cvičit nepůjdu, začnu zítra/příští měsíc/s novým rokem/na jaře, …“. Co to zkusit obráceně? Říct si proč začít právě dnes v podzimním ne/čase.

Celý článek
Aerobní cvičení pro hubnutí

Aerobní cvičení pro hubnutí

Cvičíte, běháte, makáte a výsledky hubnutí neodpovídají vašim představám? A hlídáte si jakou tepovou frekvenci máte při cvičení? Zóny tepové frekvence jsou stěžejní jak pro hubnutí, tak pro vytrvalostní tréninky a zlepšování kondice. Jaký rozptyl frekvence je vhodný právě pro vás?

Celý článek

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Rychlý kontakt
Tel.: 777 103 611
Jsme na sociálních sítích